TOP

Κρίση πανικού: 5 τρόποι να νιώσεις καλύτερα

Τι κι αν έχουμε αρχίσει να βγαίνουμε σιγά σιγά από τα σπίτια μας. Τι κι αν κάποιοι ξεκινήσαμε δουλειά. Μπορεί να χαλαρώσαμε την περίοδο της καραντίνας, η επιστροφή όμως στην κανονικότητα επανέρχεται κι αυτό σημαίνει επιστροφή στην καθημερινότητα, στη ρουτίνα και το άγχος. Ο χρόνος θα περνάει πάλι γρήγορα και θα τρέχουμε πανικόβλητοι στις υποχρεώσεις μας και το στρες θα χτυπήσει πάλι την πόρτα του εγκεφάλου μας. Ορισμένοι δε θα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε και θα πάθουμε μια κρίση πανικού, μικρή ή μεγάλη. Την επόμενη φορά, επομένως, που θα βρεθούμε σ ‘ αυτή τη θέση, σου παρουσιάζω 5 τρόπους ανακούφισης από μια τέτοια κρίση που θα σε βοηθήσουν να ανακάμψεις γρήγορα κι αποτελεσματικά.

DVy2Z_ZX0AEaGSS

1. Καθάρισε/τακτοποίησε κάτι
Όντως το να σηκωθείς από το κρεβάτι και να αρχίσεις να κάνεις δουλειές δεν ακούγεται καθόλου δελεαστικό, όμως βοηθάει αφάνταστα όταν έχεις βρεθεί σε ψυχολογικό αδιέξοδο. Υπάρχουν αμέτρητες έρευνες που αποδεικνύουν ότι ένα ακατάστατο σπίτι προσθέτει άγχος και νεύρα στον ιδιοκτήτη του, ενώ αντίθετα το συμμάζεμα και η καθαριότητα βοηθούν στο να διαχειριστείς την κακή σου διάθεση και να ξεχαστείς. Δεν χρειάζεται να κάνεις γενική. Αν στρώσεις καινούργια σεντόνια στο κρεβάτι ή πλύνεις τα πιάτα αρκεί.

giphy

2. Κάνε ένα ζεστό μπάνιο
«Eίμαι σίγουρη πως υπάρχουν πράγματα στην ζωή που δεν μπορούν να γιατρευτούν με ένα ζεστό μπάνιο, όμως δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο» είχε γράψει κάποτε η Sylvia Plath. Η ίδια έπασχε από κατάθλιψη. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ανακουφιστικό και αναζωογονητικό από την αίσθηση του ζεστού νερού στο δέρμα μας. Το καθημερινό μπάνιο βοηθάει στην ενδυνάμωση και τον συγχρονισμό των κιρκαδικών ρυθμών και ταυτόχρονα ρυθμίζει τις διακυμάνσεις τόσο της συμπεριφοράς όσο και της βιοχημείας μας. Αυτό επηρεάζει όλα τα όργανα του σώματος, μαζί και τον εγκέφαλο.

giphy (1)

3. Άκουσε μουσική
Απλό, αλλά θαυματουργό. Μάλιστα για να είσαι επιπλέον προετοιμασμένος, μπορείς να δημιουργήσεις μία playlist γεμάτη με μουσικά κομμάτια και τραγούδια που σε ηρεμούν έτσι ώστε να μην χάσεις καθόλου χρόνο ψάχνοντάς τα. Το συγκεκριμένο βήμα γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματικό αν βάλεις τα ακουστικά σου, ξαπλώσεις σε μία αναπαυτική επιφάνεια και κλείσεις τα μάτια.

giphy (2)

4. Κάνε την άσκηση των τεσσάρων δευτερολέπτων
Ονομάζεται Four Square και βοηθάει ιδιαιτέρως σε περιπτώσεις που αισθάνεσαι υπερβολικό πανικό. Τα βήματα είναι τα εξής:
-Πάρε μία βαθιά ανάσα και μέτρα έως το τέσσερα.
-Κράτα την αναπνοή σου και μέτρα έως το τέσσερα.
– Κάνε εκπνοή από την μύτη και μέτρα έως το τέσσερα.
– Ξεκουράσου για τέσσερα δευτερόλεπτα.
– Πάρε δύο κανονικές ανάσες.
-Ξεκίνα από την αρχή.

5. Πιες νερό
Ίσως δεν το συνειδητοποιείς, όμως το να στερείς στον οργανισμό σου το νερό μπορεί να κάνει τα συμπτώματα άγχους ακόμα χειρότερα. Η έλλειψη σωστής ενυδάτωσης συχνά οδηγεί σε καρδιακές αρρυθμίες, αίσθηση πανικού και μόνιμης ανησυχίας. Φρόντισε να έχεις ένα μπουκάλι ή ποτήρι νερού κοντά σου μέσα στην ημέρα και να το ανανεώνεις συχνά. Tip: το ζεστό τσάι επίσης βοηθάει πολύ.

giphy (3)

[wp-svg-icons icon=”instagram” wrap=”i”] Ακολούθησε το Cosmogony στο Instagram

Πηγή Εξωφύλλου: www.goalcast.com 

Πως σου φάνηκε το άρθρο;
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Ακολούθησε το Cosmogony στο Instagram

Όποιον ρωτήσεις για την Αγγελική θα σου πει μία λέξη: τρελή. Στη βάφτιση της έριξαν κερκυραϊκό, κρητικό και μανιάτικο λάδι κι απορείς με το χαρακτηρισμό; Την πήρες την απάντησή σου. Ισορροπώντας μεταξύ σοβαρότητας και παράνοιας, τελείωσε Δημοσιογραφία στο Πάντειο κι επειδή το ένα πτυχίο είναι pass, τελείωσε και Digital & Social Media στον Ant1 MediaLab. Στον ελεύθερό της χρόνο της αρέσει να διαβάζει βιβλία, να βλέπει σειρές και ταινίες, ν’ ακούει μουσική, να κάνει γυμναστική (χαχαχα) κι αν δεν το κάνει αυτό, ψάξτην στην κουζίνα γιατί θα ψαχουλεύει να βρει να φάει γλυκό. Προορισμός των ονείρων της η Νέα Υόρκη ελπίζοντας να πάει η τρέλα της μέχρι εκεί σύντομα.