TOP
στρες

5+1 καθημερινές συνήθειες για να μειώσεις το στρες

Τι να λέμε τώρα. Το στρες έχει γίνει δεύτερη φύση μας. Πλέον ζούμε με αυτό και αν κάποια στιγμή τύχει να είμαστε λίγο πιο χαλαροί και να μην έχουμε τόσο στρες, αγχωνόμαστε επειδή απορούμε που δεν έχουμε στρες! Ο οργανισμός μας είναι ικανός να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις, αλλά από ένα σημείο και μετά η ισορροπία χάνεται και νιώθουμε αρκετά κουρασμένοι σωματικά και κυρίως ψυχολογικά.

Μοιράζομαι μαζί σου 6 συνήθειες που μπορείς (και μακάρι να τα καταφέρω κι εγώ) να ενσωματώσεις στην καθημερινότητά σου και να ελαττώσεις το στρες.

  1. Διαλογισμός

Μια απλή πράξη διαλογισμού μπορεί να είναι απλώς 5-10 λεπτά άσκησης το πρωί ή πριν από τον ύπνο. Κάθε τύπος διαλογισμού είναι καλός. Είτε είναι η σωστή αναπνοή ή ακόμη και ένας καθοδηγούμενος διαλογισμός σε μια από τις πολλές εφαρμογές που κυκλοφορούν.

via GIPHY

  1. Ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής

Κάνε ένα διάλειμμα από την τεχνολογία. Προσπάθησε να αποφύγεις τον έλεγχο των επαγγελματικών emails ή τα social media στο μέσο της νύχτας ή μόλις ανοίξεις τα μάτια σου. Όρισε σαφή όρια γύρω από το χρόνο της εργασίας και τον προσωπικό σου χρόνο. Βγες με την παρέα σου, βγες με το αμόρε σου, συζητήστε για ο, τιδήποτε δεν έχει σχέση με τα επαγγελματικά σας και ξεφύγετε από τη ρουτίνα.

via GIPHY

  1. Προτεραιότητα στον ύπνο

Ο επαρκής ύπνος σου δίνει μεγαλύτερη ικανότητα αντιμετώπισης του στρες. Ο ύπνος φέρνει τις ορμόνες σε ισορροπία, ηρεμεί το νευρικό σύστημα, στηρίζει το σώμα και το μυαλό και σου δίνει την ενέργεια για να αντιμετωπίσεις τη ζωή. Όσο και να κοιμηθώ το νευρικό σύστημα δεν ηρεμεί, αλλά με σας ίσως δουλέψει. Fingers crossed!

via GIPHY

  1. Ασκήσου τακτικά

Η άσκηση θα σου δώσει περισσότερη ενέργεια ενισχύοντας τη ροή του αίματος και των ενδορφινών. Μειώνει το άγχος, την κατάθλιψη και το άγχος. Στόχος τα 20-30 λεπτά άσκησης 3-4 φορές την εβδομάδα και θα αρχίσεις να βλέπεις θετικές αλλαγές. Είναι πραγματικά ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να ξεσπάσεις όλη την αρνητική ενέργεια που σε καταβάλλει. 

via GIPHY

  1. Σωστή διατροφή

Κάνε τα υγιή και ολοκληρωμένα γεύματα το θεμέλιο της διατροφής σου. Πίνοντας επαρκές νερό, μειώνοντας την καφεΐνη και τρώγοντας τακτικά υγιεινά snacks θα διατηρήσεις τα επίπεδα της ζάχαρης και της ενέργειας σου.

via GIPHY

+1 Βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία

Η βιταμίνη Β βοηθάει στην υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος. Το μαγνήσιο είναι επίσης γνωστό ότι βοηθά στην ανακούφιση του στρες και στη μείωση του άγχους.

via GIPHY

Ό, τι και να επιλέξεις να κάνεις, να θυμάσαι πάντα ότι στο τέλος της ημέρας έχεις για μοναδική συντροφιά τον εαυτό σου και το σώμα σου, οπότε φρόντισε να το αγαπάς, να του συμπεριφέρεσαι σωστά κι αυτό θα μπορέσει να σε “ευχαριστήσει” καταπολεμώντας το στρες και το άγχος με θετική ενέργεια.

Πως σου φάνηκε το άρθρο;
+1
3
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0

Ακολούθησε το Cosmogony στο Instagram

Όποιον ρωτήσεις για την Αγγελική θα σου πει μία λέξη: τρελή. Στη βάφτιση της έριξαν κερκυραϊκό, κρητικό και μανιάτικο λάδι κι απορείς με το χαρακτηρισμό; Την πήρες την απάντησή σου. Ισορροπώντας μεταξύ σοβαρότητας και παράνοιας, τελείωσε Δημοσιογραφία στο Πάντειο κι επειδή το ένα πτυχίο είναι pass, τελείωσε και Digital & Social Media στον Ant1 MediaLab. Στον ελεύθερό της χρόνο της αρέσει να διαβάζει βιβλία, να βλέπει σειρές και ταινίες, ν’ ακούει μουσική, να κάνει γυμναστική (χαχαχα) κι αν δεν το κάνει αυτό, ψάξτην στην κουζίνα γιατί θα ψαχουλεύει να βρει να φάει γλυκό. Προορισμός των ονείρων της η Νέα Υόρκη ελπίζοντας να πάει η τρέλα της μέχρι εκεί σύντομα.