Ελάτε τώρα! Παραδεχτείτε ότι δεν είμαι η μόνη που έχω εθιστεί πραγματικά στο Netflix. Πέρα από το πρωτότυπο περιεχόμενο, την ποικιλία και τις ευκολίες που μας προσφέρει, το Netflix έχει κάνει μια ιδιαίτερα δυναμική είσοδο στις οθόνες μας τα τελευταία χρόνια.

Είναι μια εταιρεία που πριν από μερικά χρόνια κανείς δεν γνώριζε την ύπαρξή της και η οποία κατόρθωσε να αλλάξει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια θεατές σε όλον τον κόσμο βλέπουν τηλεόραση, με τις δημιουργίες της να έχουν κάτι παραπάνω από φανατικούς οπαδούς. Εξελίχθηκε με αξιοζήλευτη ταχύτητα κι αυτό οφείλεται στις επιτυχημένες και ενδιαφέρουσες παραγωγές της όπως το «House of Cards» και πολλές άλλες.

Διαθέτοντας γραφεία τόσο στο Χόλιγουντ, αλλά και στην περίφημη Silicon Valley η Netflix προετοιμάζεται να κατακτήσει ακόμη μεγαλύτερο κοινό, με τα κορυφαία στελέχη της να υποστηρίζουν ότι μπορεί να φθάσει και το ένα δισεκατομμύριο φίλους.

http___com.ft.imagepublish.upp-prod-us.s3.amazonaws

Όπως συμβαίνει, όμως, πάντα πίσω από κάθε μεγάλη επιτυχία εκτός από τον άριστο προγραμματισμό και τη σκληρή δουλειά κρύβονται και άνθρωποι με όραμα και πάθος, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας του Netflix. Η εξαιρετική οργάνωση, οι φρέσκιες ιδέες και, γενικότερα, οι στόχοι που θέτει η εταιρεία για το μέλλον και, φυσικά η αγάπη και η αποδοχή του περιεχομένου της από το κοινό, της δίνουν το κίνητρο και τη δύναμη να συνεχίσει να σαρώνει! Επιπλέον, η υψηλή τεχνολογία είναι ένας τομέας στον οποίο έχει επενδύσει το Netflix. Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιεί είναι τόσο λεπτομερείς που μπορούν να “προβλέψουν” τι θα άρεσε στους συνδρομητές να παρακολουθήσουν, όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος του τμήματος παραγωγής καινοτομίας, Τοντ Γέλιν. Αυτή η παρακολούθηση έχει να κάνει περισσότερο με το «είδος» των παραγωγών που προτιμά ένας συνδρομητής και όχι με άλλες ιδιαιτερότητές του. «Δεν εξετάζουμε την ηλικία, το φύλο ή τη γεωγραφική περιοχή», δηλώνει ο Γέλιν, προσθέτοντας ότι βασικός στόχος του δικού του τμήματος είναι να υπάρξει «προσωποποίηση» του προγράμματος ξεχωριστά για κάθε συνδρομητή.

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που το Netflix κερδίζει συνεχώς έδαφος και αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής σε εφαρμογές παρακολούθησης βίντεο, ξεπερνώντας ακόμα και το Youtube, που κατέχει το 11,4% της διαδικτυακής κίνησης.

Η πιο γνωστή και δημοφιλής υπηρεσία streaming παγκοσμίως κατάφερε να γίνει ο κυρίαρχος παίκτης στην αρένα της μετάδοσης τηλεοπτικών προγραμμάτων γιατί ψυχανεμίστηκε έγκαιρα τη σύγχρονη ανάγκη των τηλεθεατών (όπως τη διαμόρφωσαν οι τεχνολογικές εξελίξεις και η κυριαρχία του Διαδικτύου) να επιλέγουν τι θέλουν να δουν, πότε και που!

Πηγή εικόνας εξωφύλλου: teenvogue.com

Νεφέλη Λιάτσου

About Νεφέλη Λιάτσου

Φοιτήτρια δημοσιογραφίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Σοβαρή όσο πρέπει, εκεί που πρέπει και εξίσου τρελή!!! Αγαπημένη συνήθεια το μαγείρεμα (και φυσικά το να καταβροχθίζω το φαγητό που υπάρχει στην κουζίνα!). Ιδιαίτερη αδυναμία στις ταινίες με κολλητές, ειδικά όταν συνοδεύονται από σουβλάκια και κάτι γλυκό για επιδόρπιο! Λατρεύω τα ψώνια, τη μουσική, τους ατελείωτους καφέδες στις γειτονιές της Αθήνας και τα ταξίδια! Όνειρό μου να επισκεφθώ όσες περισσότερες χώρες γίνεται (εντός και εκτός Ευρώπης). Motto: Να τολμάς και να διεκδικείς αυτό που θες…