Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Εντάξει οκ, η κυριολεκτική αλήθεια είναι ότι με τον καιρό που έχει δεν το έχουμε καταλάβει, αλλά το ψυχανεμιζόμαστε μιας και ο Μάιος ήδη βρίσκεται στις πρώτες του μέρες. Δεδομένου του μήνα λοιπόν, μας πιάνει μια τρέλα, μια δίψα για γυμναστική, ή καλύτερα για να φροντίσουμε το σώμα μας, μιας και οι παραλίες σχεδόν μας υποδέχονται. Και εκεί οι άνθρωποι χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Σε εκείνους που τους αρέσει η γυμναστική και ό, τι συνεπάγεται κίνηση του σώματος και σε εκείνους που δεν θέλουν ν’ ακούν την λέξη που ξεκινάει από ‘’γυ’’. Υπάρχει τρόπος αυτές οι δυο κατηγορίες να ενωθούν και να μπορέσουν να κάνουν το σώμα τους πιο εύρωστο, υγιές, με λιγότερα κιλά ή πιο σμιλεμένο, με απλά tips που όλοι μπορούν ν’ ακολουθήσουν:

  • Το αγαπημένο σου τραγούδι: Διάλεξε το κομμάτι που έχεις φάει κόλλημα τον τελευταίο καιρό, δυνάμωσε την ένταση και χόρεψε. Είτε αργό, είτε γρήγορο, κινήσου στους ρυθμούς του, παίξε με τις κινήσεις χεριών, ποδιών και ολόκληρου το σώματός σου και άσε την μουσική να κάνει τη δουλειά για εσένα. Όχι μόνο θα κάψεις λίπος, αλλά θα ανέβουν και οι ορμόνες της χαράς, μιας και το άκουσμα του τραγουδιού θα φέρει την ευεξία πνευματικά και σωματικά.

woman-dancing-kitchen-rhythm-african-iStock_000076246703_Medium

  • Οι βόλτες στους δρόμους: Μπορεί να βαριέσαι να περπατήσεις, όμως αν το ονομάσεις βόλτα, διαλέξεις ένα μονοπάτι που δεν έχεις ξανά πάρει και βάλεις στ’ αφτιά σου την αγαπημένη σου playlist, αυτόματα έχεις το εξής: Εξερεύνηση νέων μερών (που ξέρεις μπορείς να βρεις το νέο στέκι που θα πηγαίνεις με την παρέα σου), σωματική δραστηριότητα που θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου και θα σε γυμνάσει και αλλαγή παραστάσεων που θ’ ανανεώσουν την διάθεσή σου.

1-IAhHACENh2xAEWc8HOOsAw

  • Χρωματιστή μαγειρική: Χωρίς πολύ χρόνο, χωρίς πολύ κόπο, μαγείρεψε υγιεινά και δώσε στο σώμα σου τροφή που θα μπορεί να κάψει εύκολα και γρήγορα. Σούπες κρύες ή ζεστές με τα αγαπημένα σου καρυκεύματα (μπορείς να τα βρεις από σούπερ μάρκετ μέχρι μαγαζιά με είδη μπαχαρικών), σαλάτες με διαφορετικά λαχανικά και γευστικά dressings (με ένα γκουγκλάρισμα μπορείς να βρεις 20 διαφορετικά dressings) και υγιεινές πινελιές σε διαφορετικά είδη φαγητών (κουρκουμάς σε σάλτσες, πράσινα αρωματικά πάνω σε κρέας ή ψάρι) θα σου δώσουν το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

iStock-855098134-marilyna-featured

  • Το ‘’λίγο πριν το μπάνιο’’: Είσαι κουρασμένος/η απ’ όλη την ημέρα, περιμένεις πως και πως το ζεστό μπάνιο που θα χαλαρώσει τους μύες σου και έπειτα να βάλεις τις καθαρές σου πιτζάμες και να πέσεις για ύπνο. Τι θα έλεγες να αξιοποιούσες τον χρόνο πριν το ντουζ σου, κάνοντας γυμναστική, είτε σπίτι, είτε γυμναστήριο, είτε σε στούντιο; Με αυτό τον τρόπο θα ξέρεις ότι μπορείς να ιδρώσεις λίγο παραπάνω, να γυμνάσεις το σώμα σου και έτσι το μπάνιο θα είναι ακόμη πιο απολαυστικό μετά.

Με απλά tips, που δεν παραπέμπουν αμιγώς σε γυμναστική, είδες πόσο εύκολα μπορείς να ενεργοποιήσεις τον μεταβόλισμό σου, να κινήσεις το σώμα σου και να έχεις μέχρι το καλοκαίρι το αποτέλεσμα που θέλεις, το οποίο θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά τους θερινούς μήνες. Μη χάνεις χρόνο, ξεκίνα!

Κωνσταντίνα Ροΐδοπούλου

About Κωνσταντίνα Ροΐδοπούλου

Γεννημένη στην Αθήνα, έχει μεγαλώσει ακούγοντας πολλή μουσική, διαβάζοντας και προσπαθώντας να καταλάβει τους ανθρώπους. Κάνει yoga, γράφει και παίζει λίγο κιθάρα. Αγαπημένη της συνήθεια είναι το φαγητό, ενώ λατρεύει το σκυλί της. Πιστεύει ότι η ζωή έχει πάντα τον τρόπο να σου δίνει αυτό που θέλεις, ενώ με επιμονή και υπομονή όλα γίνονται. Αγαπημένες ώρες της μέρας: απογευματινή βόλτα με αμάξι και η ήρεμη στιγμή που θα γράψει το άρθρο της ανενόχλητη!