Είσαι φοιτητής; Μένεις μόνος; Έχεις βαρεθεί κι εσύ να παραγγέλνεις καθημερινά από τα σουβλατζίδικα και από τις πιτσαρίες της περιοχής σου; Καιρός λοιπόν να ‘’νοικοκυρευτείς’’, να βελτιώσεις τη διατροφή, την υγεία σου και παράλληλα να κάνεις αποταμίευση! Έχεις αναλογιστεί πόσα χρήματα ξοδεύεις, τα οποία προφανώς θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς αλλιώς; Καιρός λοιπόν να περιορίσεις την επιρροή των ντελιβεράδων και ‘’να πάρεις στα χέρια σου’’ τη διατροφή σου. 

φδφδσ

Η ομάδα του Cosmogony σου έχει βρει τη λύση και σου υπόσχεται ότι αν προσπαθήσεις και βάλεις όλη τη θετική ενέργεια και τη μαεστρία σου (καθώς όλοι τη διαθέτουμε αν θελήσουμε να πετύχουμε κάτι) δε θα σταματήσεις να φτιάχνεις αυτό το φαγητό, γιατί εκτός από νόστιμο είναι αρκετά δημιουργικό, καθώς με τη φαντασία σου μπορείς να αναδημιουργήσεις τη συνταγή και να φτιάξεις έναν επίγειο τροφικό παράδεισο… Η συνταγή αυτή δε θα μπορούσε παρά να μας οδηγήσει στην ‘’Φοιτητική παέγια’’.

Και για να μην χρονοτριβούμε καθώς εμείς οι φοιτητές έχουμε και σχολή…

Απαραίτητα υλικά:  3 λουκάνικα κομμένα, 3 φλιτζάνια ρύζι, 3 πιπεριές (κόκκινη, πράσινη, κίτρινη) κομμένες σε ροδέλες, 1 πιπεριά κόκκινη κέρατο κομμένη σε ροδέλες, 1 ντομάτα μαζί με το ζουμί της κομμένη σε κυβάκια, 2 κρεμμύδια κομμένα σε κυβάκια, 1 σκελίδα σκόρδο λεπτοκομμένη, λίγο λάδι, αλάτι, πιπέρι

Προαιρετικά υλικά: 2 φύλλα δάφνης, 1 κ.γ κανέλα, 1 κ.γ μπαχάρι, 2 κ.σ ξερό βασιλικό, 1 κ.γ κύμινο, 1 κ.γ μοσχοκάρυδο, λίγο λευκό κρασί

Εκτέλεση (η δημιουργία τώρα ξεκινά):

  • Χρησιμοποιούμε ένα βαθύ αντικολλητικό τηγάνι μεγάλου μεγέθους, στο οποίο προσθέτουμε 5 κουταλιές της σούπας λάδι. Σοτάρουμε σε μέτρια φωτιά το κρεμμύδι και το σκόρδο μέχρι να ροδίσουν ελαφρώς.
  • Χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε το ρύζι, το λουκάνικο, τις πιπεριές, τη ντομάτα. Αν έχει απορροφηθεί όλο το ζουμί από το σοτάρισμα, προσθέτουμε ακόμα λίγο λάδι. 
  • Έπειτα, προσθέτουμε τη δάφνη, την κανέλα, το μπαχάρι, τον ξερό βασιλικό, το κύμινο και το μοσχοκάρυδο. Αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράζει για 25 λεπτά. Όποτε βλέπουμε πως έχει απορροφηθεί όλο το ζουμί, προσθέτουμε νερό ώστε να μην κολλήσει το φαγητό μας.
  • Όταν περάσουν τα 25 λεπτά προσθέτουμε το ελάχιστο κρασί και αφήνουμε τη φωτιά ακόμα για 5 λεπτά.
  • Τέλος, βγάζουμε το φαγητό από τη φωτιά, προσθέτουμε το αλάτι και το πιπέρι, ανακατεύουμε και το φαγητό μας είναι έτοιμο.

σζψσ

TIPS: Τα προαιρετικά υλικά σίγουρα θα δώσουν μία ιδιαίτερη νοστιμιά στο φαγητό μας, ωστόσο ως φοιτητές δε διαθέτουμε πάντα όλα αυτά τα υλικά, οπότε μπορούν να παρακαμφθούν.

…Μαμά τα καταφέρνω και μόνος/μόνη μου!!

Πηγή εικόνας εξωφύλλου: athensmagazine.gr

Σωτηρία Χαλά

About Σωτηρία Χαλά

Αν και μεγαλωμένη σε παραθαλάσσια περιοχή της Ανατολικής Αττικής και έχοντας καταγωγή από δύο νησιά του Αιγαίου, σίγουρα κάποιος θα την χαρακτήριζε παιδί της πόλης. Φοιτήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, η ήρεμη δύναμη που αντιμετωπίζει τις καταστάσεις με το δικό της τρόπο. Ασχολείται με την αρθρογραφία και γενικά ο κόσμος της δημοσιογραφίας της έχει κινήσει το ενδιαφέρον από μικρή ηλικία. Μεγάλη της αγάπη είναι η μαγειρική, με την οποία καταπολεμά το άγχος και την ένταση της ημέρας. Όνειρό της να κατακτήσει τον κόσμο της μαγειρικής και να ασχοληθεί επαγγελματικά με αυτόν τον τομέα στο μέλλον, συνδυάζοντας βέβαια και τις σπουδές της στον τομέα της Ψυχολογίας.