Σίγουρα όλοι μας έχουμε νιώσει σε κάποια φάση στη ζωή μας πως όλα γύρω μας κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Εκεί γεννιέται η ανάγκη να πατήσουμε ένα pause, να κάνουμε ένα διάλειμμα από την ρουτίνα και τις ευθύνες και να πάρουμε μια βαθιά ανάσα, να δούμε τα πράγματα λίγο πιο χαλαρά. Δυστυχώς όμως, η καθημερινότητα τρέχει και μας τραβάει μαζί της κι εμείς πρέπει να συμβαδίσουμε με τον έναν η με τον άλλον τρόπο. Αυτό όμως πιο εύκολα λέγεται παρά γίνεται, ειδικά όταν η περίοδος “αδράνειας” είναι μεγαλύτερη. Πώς βρίσκουμε το κουράγιο να ξαναπατήσουμε το play, να βάλουμε ένα ρυθμό στην καθημερινότητά μας;

Screenshot_1

Πηγή: dailydoseofemuna.com

Ίσως η αναπροσαρμογή μας φαίνεται βουνό, όμως προσωπικά μου αρέσει να σκέφτομαι πως συχνά κάποια πράγματα δεν θέλουν κόπο, αλλά τρόπο. Και η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση. Παρακάτω σου έχουμε κάποια tips που ελπίζουμε να σε βοηθήσουν να μπεις ξανά – και όσο τον δυνατόν πιο ομαλά – στην καθημερινότητα σου.

  1. Ξέχασε το “από Δευτέρα…”: Η αναβλητικότητα είναι ίσως ο χειρότερος εχθρός μας, όταν προσπαθούμε να μπούμε σε έναν ρυθμό. Και όπως όλες οι κακές συνήθειες, είναι δύσκολο να την αποβάλουμε. Συνήθως οφείλεται σε λάθος διαχείριση του χρόνου μας, κακή διάθεση ή όταν νιώθουμε πως όσα πρέπει να γίνουν είναι υπερβολικά πολλά. Αντί όμως να βλέπουμε τις υποχρεώσεις σαν εμπόδια ή σαν κάτι το αρνητικό, ίσως θα βοηθούσε να τις αντιμετωπίζαμε σαν προκλήσεις, μέσα από τις οποίες θα βρεθούμε ένα βήμα πιο κοντά στο να πετύχουμε τους στόχους μας, να εξελιχθούμε και να ωριμάσουμε.
  2. Κάνε ένα πλάνο : Είτε νοητά, είτε γραπτώς, το να δημιουργήσουμε ένα πλάνο ή μία λίστα με όσα πρέπει να κάνουμε, μας βοηθάει ώστε να έχουμε μία σαφή εικόνα των υποχρεώσεών μας, μικρών ή μεγάλων. Συν τοις άλλοις μπορούμε έτσι να βάλουμε μία σειρά προτεραιότητας σε όσα πρέπει να γίνουν άμεσα και στα άλλα που μπορούν να περιμένουν λίγο ακόμη.
  3. “Relax,take it easy”:  Συχνά έχουμε πολλές προσδοκίες από τον εαυτό μας. Αυτό κακό δεν είναι, καθώς δηλώνει μία τάση να εξελιχθούμε και να βελτιωθούμε. Είναι σημαντικό όμως να μην ξεχνάμε πως είμαστε άνθρωποι και όχι μηχανές και πως πρέπει να τηρούμε κάποιες ισορροπίες, ώστε να μην υπερφορτώνουμε την καθημερινότητα μας και να καταλήγουμε να εξουθενωνόμαστε σωματικά και ψυχολογικά.Think-Positive-In-spire-LS-Magazine-2                                                                                                    Πηγή: in-spirelsmagazine.co.uk
  4. ” Όποιος βιάζεται σκοντάφτει…”: …λέει ο λαός και άδικο δεν έχει! Στην προσπάθεια μας να συγχρονιστούμε με την καθημερινότητα  και να γίνουμε αποδοτικοί, συχνά καταλήγουμε να τρέχουμε πάνω από το όριο ταχύτητας. Βιαζόμαστε να φέρουμε εις πέρας τις υποχρεώσεις μας, να αποκτήσουμε εμπειρίες, να κάνουμε κάποιες αλλαγές στη ζωή μας και αυτή η βιασύνη φέρνει παραπάνω σύγχυση και άγχος.
  5. Ένα βήμα τη φορά: Ο καθένας από εμάς έχει και τους δικούς του στόχους. Κάποιοι από αυτούς μοιάζουν πιο μακρινοί και δυσπρόσιτοι. Αν επομένως νιώθουμε πως ένας στόχος είναι πολύ “μεγάλος”, μπορούμε να τον μετατρέψουμε σε μικρότερους, πιο επιτεύξιμους στόχους, οι οποίοι σταθερά θα μας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
  6. Βάλε στην καθημερινότητα σου πράγματα που σε ευχαριστούν: Το να έχουμε κίνητρα μέσα στη μέρα είναι ίσως αυτό που μας λείπει και αυτό που χρειαζόμαστε, ώστε να μην μας φαίνεται η κάθε μέρα βουνό. Από δραστηριότητες και χόμπι, ποιοτικό χρόνο με τους κοντινούς μας ανθρώπους ή και μία απλή βόλτα δίπλα στη θάλασσα, θα πρέπει να βρίσκουμε πάντα τρόπο να αποσυμπιέζουμε την ένταση της κάθε μέρας.
  7. Δώσε περισσότερη σημασία στο “τώρα” και το “εδώ”: “Το παρελθόν προκαλεί μελαγχολία και το μέλλον άγχος”, άκουσα κάποιον να λέει πρόσφατα και σίγουρα πολλοί από εμάς το έχουμε βιώσει αυτό το αίσθημα. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε την προσοχή μας στραμμένη στους στόχους μας και στο δρόμο που έχουμε να διανύσουμε μπροστά μας, όταν όμως αυτό γίνεται σε υπερβολικό βαθμό ξεχνάμε να ζούμε την κάθε στιγμή και την κάθε εμπειρία, με όλη την πίκρα ή την γλύκα της.

pexels-photo-320007

Καλή αρχή λοιπόν, και να μην ξεχνάς το πιο σημαντικό,το πιο σπουδαίο tip απ’όλα: Ξεκίνα τη μέρα σου με μία θετική σκέψη και ένα μεγάλο,τεράστιο χαμόγελο. Και γιατί όχι, εξάλλου;!

 

Πηγή εξωφύλλου: grantcardonetv.com

Αθηνά Χαραλαμπάκη

About Αθηνά Χαραλαμπάκη

Φοιτήτρια οδοντιατρικής στη Σόφια, γεννημένη στη Θεσσαλονίκη. Στον ελεύθερό μου χρόνο διαβάζω βιβλία, ειδικότερα μυστηρίου και αστυνομικά, με μία αδυναμία στην Agatha Christie και ακούω μανιωδώς μουσική. Στις μεγάλες μου αδυναμίες συγκαταλέγονται το πολύ και καλό φαγητό, η σοκολάτα, οι περίπατοι στη φύση και οι ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Ούσα ανήσυχο πνεύμα, το όνειρό μου είναι να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο και να γνωρίσω διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμούς. Ανέκαθεν ευαίσθητη και αισιόδοξη, πιστεύω πως ο κόσμος μπορεί να γίνει πολύ καλύτερος αν πρώτα γίνεις εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις γύρω σου.