Η Αλεξάνδρα Διονά, υπεύθυνη για την εικόνα της εταιρείας “BADILA” μιλάει στο Cosmogony για το ελληνικό αυτό brand που έχει αλλάξει το χώρο της μόδας και μας παροτρύνει να γίνουμε και εμείς φαν του!

-Κωνσταντίνα Ροϊδοπούλου: Πότε ιδρύθηκε η BADILA και γιατί ονομάστηκε έτσι;
-Αλεξάνδρα Διονά: Η εταιρεία ξεκίνησε το 1989 από την οικογένεια Μπαντίλα. Εξ ου και το όνομα της. Είναι μια οικογενειακή επιχείρηση.

-Κ.Ρ: Πού κινείται η αισθητική και οι γραμμές της;
-Α.Δ: Τα Badila έχουν μίνιμαλ γραμμή και πολλές φορές ιδιαίτερο σχέδιο. Τα τελευταία χρόνια είναι αρκετά νεανικό με vintage στοιχεία. Δεν έχει φλυαρία το ρούχο. Ακολουθεί και προσαρμόζεται με την τάση της εποχής, αλλά κρατά πάντα το προσωπικό του στοιχείο.

-Κ.Ρ: Σε τι κοινό απευθύνεται;
-Α.Δ: Απευθύνεται στο κορίτσι και τη γυναίκα της διπλανής πόρτας. Στην καθημερινή κοπέλα που έχει προσωπικότητα, θέλει να διαφέρει από το πώς ντύνονται οι περισσότερες. Τα ρούχα μας μπορεί να τα βάλει και μια κοπέλα 20 ετών και μία γυναίκα 35-40. Η κάθε ηλικία επιλέγει το αντίστοιχο ρούχο.

-Κ.Ρ: Υπάρχει κάποιος ξεχωριστός τρόπος προσέγγισης της πελατείας;
-Α.Δ: Η εταιρεία αυτή λειτουργεί με αυθορμητισμό. Προσεγγίζουμε τους πελάτες προβάλλοντας απλά κορίτσια της καθημερινότητας να φοράνε την επωνυμία. Τα κορίτσια άλλωστε που φωτογραφίζω δεν είναι επαγγελματίες μοντέλα. Έχουμε υιοθετήσει αυτό το consept γιατί αυτό αντιπροσωπεύει τα ρούχα μας.

-Κ.Ρ: Το γεγονός ότι η Badila είναι ελληνικό brand, δημιούργησε λιγότερες ή περισσότερες ευκαιρίες για εσάς; Επέφερε περισσότερη εμπιστοσύνη στον κόσμο;
-Α.Δ: Στην εποχή που ζούμε, επειδή θέλουμε πάρα πολύ να στηρίξουμε την οικονομία μας, θέλουμε να ξέρουμε ότι ένα προϊόν είναι ελληνικό, γιατί νιώθουμε ότι συνεισφέρουμε. Παρόλα αυτά η Badila έχει σταθερούς πελάτες, που γνώριζαν εξ αρχής ότι είμαστε ελληνική εταιρεία και γι’ αυτό την επιλέγουν. Αυτό που θέλουμε να καταφέρουμε, είναι να το μάθει και περισσότερος κόσμος.

-Κ.Ρ: Πώς πηγαίνει η εταιρεία τη σημερινή εποχή με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα;
-Α.Δ: Υπάρχουν δυσκολίες. Όμως όλη η ομάδα της Badila έχει αγάπη και αφοσίωση γι’ αυτό που κάνει και προσπαθούμε για το καλύτερο. Έχουμε στόχους για το μέλλον, παραμένοντας πιστοί στην ποιότητα. Συνεχίζουμε λοιπόν, παρά τις δυσκολίες της εποχής.

-Κ.Ρ: Ποια είναι τα σχέδια και οι σκέψεις σας για το μέλλον;
-Α.Δ: Σκοπός μας είναι να κρατήσουμε την ποιότητά μας, γιατί αυτό είναι που αγαπάει ο κόσμος. Μακροπρόθεσμα θέλουμε να γίνει η Badila το No1 ελληνικό fashion brand. Θέλουμε να γίνει η πρώτη επιλογή του νέου κοριτσιού.

-Κ.Ρ: Γιατί να επιλέξει κάποιος την Badila;
-Α.Δ: Γιατί είναι εμπνευσμένη απ΄ το κάθε ένα κορίτσι και την κάθε μια γυναίκα εκεί έξω, ξεχωριστά. Είναι εμπνευσμένη απ’ την καθημερινότητά τους και εν τέλει τα ρούχα είναι φτιαγμένα για εκείνες. Η εταιρεία έχει ειλικρίνεια και αφοσίωση σε αυτό που κάνει.

Αλεξάνδρα Διονά: Digital Creative Director “BADILA”

Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη συνέντευξη!

 Badila Official

 www.badila.gr

Φωτογραφίες: Αλεξάνδρα Διονά

Κωνσταντίνα Ροΐδοπούλου

About Κωνσταντίνα Ροΐδοπούλου

Γεννημένη στην Αθήνα, έχει μεγαλώσει ακούγοντας πολλή μουσική, διαβάζοντας και προσπαθώντας να καταλάβει τους ανθρώπους. Κάνει yoga, γράφει και παίζει λίγο κιθάρα. Αγαπημένη της συνήθεια είναι το φαγητό, ενώ λατρεύει το σκυλί της. Πιστεύει ότι η ζωή έχει πάντα τον τρόπο να σου δίνει αυτό που θέλεις, ενώ με επιμονή και υπομονή όλα γίνονται. Αγαπημένες ώρες της μέρας: απογευματινή βόλτα με αμάξι και η ήρεμη στιγμή που θα γράψει το άρθρο της ανενόχλητη!